czwartek, 13 lutego 2014

Różowy płaszcz oversize - oversized pink coat .

Różowe płaszcze to był hit ostatniej jesieni. 
Można je było zauważyć w stylizacjach u wielu blogerek. 
Słodki róż podbił wiele serc :)
Zlecenie na tę różową słodycz dostałam od pewnej blogerki. Bardzo długo szukałam odpowiedniego materiału na ten płaszczyk. W końcu udało mi się. Niestety okoliczności nie sprzyjały mi przy szyciu. Choroba i awaria maszyny przedłużała termin , ale przezwyciężyłam wszelkie niesprzyjające okoliczności i skończyłam to cudo :)

Inspiracje :

Źródło klik
Źródło klik
Źródło klik
Źródło klik

A tutaj już płaszcz mojego wykonania :
 












 











 
 Płaszcz DIY



 

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się, ten przód, dekolt jest bardzo oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki Jezu, taki płaszcz sama uszyłaś - RESPECT! Skąd taki materiał o ile to nie jakaś tajemnica "firmowa"?

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, oryginalny - bo na ulicach większosć ludzi chodzi w szaroburych płaszczach. Będziesz przyciągać uwagę :) Podziwiam wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy chcialabys uczyć jeszcze taki drugi? Jaka byłaby cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że mogę uszyć. Wszelkie informacje dotyczące zamówień proszę kierować na maila.

      Usuń