Strony

czwartek, 10 października 2013

Torby eko.

Wszyscy dookoła mówią o ekologii. Ja osobiście jestem oczywiście za.Przy ostatnich porządkach w moich materiałach znalazłam materiał z Ikea, który idealnie nadawał się na torby ekologiczne. Pierwsza powstała dla mojej córki, która z dumą nosi w niej  przedmioty na plastykę i inne zajęcia dodatkowe. W środku naszyłam jej kieszonki na telefon, a na zewnątrz jedną dużą kieszeń zasuwaną na suwak na jakieś podręczne drobiazgi. Moja torba jest praktycznie identyczna jak ta pierwsza , tyle tylko że nie posiada wewnętrznych kieszeni. Dla bezpieczeństwa wszyłam suwaki, które przeleżały w mojej szafie z 10 lat i do niczego nie pasowały, a tu proszę prezentują się wyśmienicie.














Torby DIY
Materiał IKEA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz