Strony

niedziela, 2 lutego 2014

Dzianina pikowana.

Sukienkę z dzianiny pikowanej uszyłam już bardzo dawno, ale jakoś nigdy nie było okazji aby zrobić w niej zdjęcia. 
W pierwszej wersji miała być uszyta spódniczka, ale w końcu powstała sukienka. Musiałam troszkę pokombinować bo zamówiłam na allegro tkaninę i niestety nie było jak domówić paru brakujących centymetrów. Dlatego też boki wykonane są z czarnej eko skórki. 
Materiał jest bardzo przyjemny w noszeniu. 
Nie polecam go dla początkujących krawcowych. 













 Sukienka DIY

2 komentarze:

  1. Świetna sukienka :) podobają mi się te skórkowe wstawki. Powiedz mi, czy Twoja dzianina jest bawełniana, czy poliestrowa? Szukam takiej, ale niestety najczęściej znajduję poliestrową i boję się, że komfort jej noszenia będzie niski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Dzianina jest niestety poliestrowa. Chociaż nie lubię tego typu tkanina, ta super się nosi.

      Usuń