Strony

wtorek, 18 marca 2014

Podwójne koło.

Dla kogo spódnica z koła?

Kobiety o figurze chłopięcej, lub sylwetce typu trójkąt powinny postawić na ten fason. Spódnica pięknie wyczaruje biodra. Uwaga jednak!Przy tym fasonie wskazane jest posiadanie płaskiego brzuszka, każda zbędna fałdka może zostać uwydatniona.
Klepsydry w mniejszych rozmiarach równie dobrze będą prezentować się w tym fasonie.
Kobiety o figurze gruszki to niestety nie jest dobry fason dla Was. Spódnica rozszerzająca się już od talii całkowicie zaburzy proporcje sylwetki.

Już jakiś czas temu wpadł mi w ręce w sh obrus w przepięknym brzoskwiniowym kolorze. Od razu pomyślałam o spódnicy z koła. Materiału wystarczyło na 2 przez co spódnica nieziemsko układa się. W szwach bocznych zrobiłam kieszenie. Przydadzą się kiedy nie będę miała co z rękami zrobić :). 










 Spódnica DIY
zdjęcia Ada.M

7 komentarzy:

  1. Śliczna. Prosiłabym o informację ile by kosztowała taka spódniczka oczywiście bez przesyłki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry również interesuje mnie cena takiej spódniczki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie pytania odnośnie zamówień i cen proszę kierować tutaj
      https://www.facebook.com/szyciemeggi
      lub tutaj
      gosiaorkisz@gmail.com

      Usuń
  3. Ja jestem generalnie szczupła, z figurą chłopięcą/jabłko. Mam też brzuch ;) jakby taki dziecięcy odstający brzuszek.. Myślisz, że sukienka nadawałaby sie do takiego mankamentu? Maskując brzuszek np. kontrastowym pasem?
    /edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy w którym miejscu będzie odcięcie. Najlepiej zrobić ciut nad talią, wtedy klosz zakryje brzuszek.

      Usuń
  4. Spódniczka piękna! Można prosić o instrukcje jej wykonania? :)

    OdpowiedzUsuń