Strony

wtorek, 16 września 2014

Tiulowa spódniczka po raz drugi.

Tiulową spódniczkę już kiedyś Wam pokazywałam tutaj
Oczywiście nie długo cieszyłam się nią.
Moja córa najzwyczajniej w świecie przywłaszczyła ją sobie.
Wiedziałam że muszę sobie uszyć drugą  ,ale jakoś zawsze brakowało czasu.
Wesele w rodzinie to była okazja idealna do zebrania się w sobie i uszycia tutu dla mnie (oczywiście najpierw powstała zielona maxi spódniczka z fioletową bluzeczką, ale mąż zrobił mi psikusa i zakupił nowy garnitur, który nijak pasował do mojego stroju - chciał nie chciał tiul trzeba było zamówić i działać ;) ) .

Spódniczka od samego początku sprawiała mi same psikusy.
Tiulu było 12m i weź go złóż...
Ja płakałam, córka razem ze mną...
Potem to już było coraz gorzej , nawet miałam ochotę rzucić to wszystko dać sobie spokój...
Jednak powoli poskładałyśmy ten okropny materiał... 
4wierzchnie warstwy skrojone są z koła, 4 spodnie warstwy też są z koła, 
ale od połowy mają doszyte falban.
Na podszewkę użyłam tafty. Wszystko fajnie się układało ,tylko pasek mnie strasznie denerwuje. 
Wywija się chociaż usztywniłam go flizeliną.
Muszę go wymienić - koniecznie !!!

Tak wyglądałam na weselu 

 Spódniczka DIY
Bluzka ZARA
Buty Guess
Torebka Monnari


A tutaj zdjęcia z sesji








Spódniczka DIY
Bluzka DIY z tego posta
Szpilki ZARA


Zdjęcia od klientek 




14 komentarzy:

  1. Ile kosztuje taka spódniczka tylko że krótsza i bez przesyłki poproszę o odpowiedź tutaj lub na email phonee@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie WOW! ;-) częściej tu wpadaj ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. GENIALNE tiulówki i piękna Małgosia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka wygląda pięknie w zestawieniu z jasną bluzką. I układa się idealnie. Aż mi się taka zamarzyła, tylko okazji do założenia brak :[

    OdpowiedzUsuń
  5. super tiulówki :) idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma Pani wspaniałe pomysły:) Przepiękna jest ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow i adore the skirt so much
    you say it's DIY, can you make an entry, showing how you made it?
    that would be amazing i would love to try to such a skirt by myself

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you.
      I plan to do a post about the skirt. Rebuker step by step how to sew .
      Greet and invite you to watch my blog.

      Usuń
  8. Cudnie! Najbardziej podoba mi się w zestawie z jasną górą - jakoś tak bardziej przyziemnie, niemniej niezwykle elegancko. Dołączam się do grona fanów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,
    przepiękna!
    czy mozna zamówić u Pani taką spódnicę?
    Proszę o kontakt na adres: hugo1888@wp.pl
    pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie w tej spódniczce wyglądasz one od dawna mi sie podobaja tylko jakoś odwagi nie mam by sobie kupić.... .;)

    OdpowiedzUsuń