Strony

poniedziałek, 9 września 2013

Jeansowa koszula ze spódnicy.

Lubię przerabiać ubrania. Bardzo dawno temu w moich zbiorach do przerobionych rzeczy znalazła się spódnica z cieniutkiego jeansu. Długo zastanawiałam się co z niej zrobić i wtedy przypomniało mi się jak Oli (mój 5letni synek ) kiedyś  wspomniał że chciałby koszulę z jeansu. On jest strasznym modnisiem. Bardzo lubi egelancko (on tak przekręca śmiesznie to słowo) ubierać się. Postanowiłam się zmierzyć z koszulą dla niego :) ,zobaczcie co z tego wyszło.





Tak wyglądała wspominana wyżej spódnica.

Dzięki temu że spódnica miała z przodu na całej długości kryte zapięcie zaoszczędziłam sobie pracy i wykorzystałam  z przodu koszuli.






Niestety mój mały model był strasznie niesforny i nie dał sobie robic zdjęc. zdjęcia robione były w niesamowitym tempie.










  No i uciekł :)
Oli ubrany był w:
koszula DIY by mama
spodnie H&M 
buty adidas
kamizelka Quadri foglio


2 komentarze: