Strony

wtorek, 1 kwietnia 2014

Czterdziestek nie robią :)

Posta dedykuję mojemu kochanemu mężowi :)

Do uszycia tej sukienki zainspirowała mnie nowa kolekcja firmy bizuu
Sukienki mają przepiękne , jednak ceny nie dla przeciętnej Polki. No i jak to mój mąż stwierdził: ''kochanie 40 nie robią" (chodzi o romiar),ale ja sobie uszyłam sama :)

Podobną tkaninę znalazłam, chociaż nie było to łatwe.

Góra sukienki powstała na podstawie wykroju z Burdy 1/2010 mod.109. Kołnierzyk zrobiłam sama, a dół skroiłam z koła.
Dół sukienki wykończyłam od wewnętrznej strony lamówką bawełnianą. Ładnie to wygląda i dół lepiej układa się.






































 Sukienka DIY
Zdjęcia Patry Zygan
Fryzura Magda Słabiak Jugo
 


19 komentarzy:

  1. Piękna sukienka :) zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna! A najpiękniejsza kokarda przy kołnierzyku!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukieneczka. idealna dla kobiet z małym biustem. Ile kosztowałaby taka sukieneczka na zamówienie? Pozdrawiam http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo . Zamówienia i wszelkie pytania proszę kierować na gosiaorkisz@gmail.com

      Usuń
  4. Sukienka robi ogromne wrażenie i w niczym nie jest gorsza od oryginału - ba! nawet lepsza! I jak tu nie kochać szycia? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak tu nie kochać :) dziękuję za miłe słówko :)

      Usuń
  5. Ale kieca :D Świetnie leży a spódnica bardzo fajnie się układa. Widać tu rękę profesjonalisty :):) A do tego jakie piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zdjęcia naprawdę są przepiękne, ale to dzięki Patrykowi ma super oko :)

      Usuń
  6. Sukienka skradła mi serce na pokazach! Ty uszyłaś ja cudownie <3 uwielbiam to co tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukienka jest boska !
    sama się w niej zakochałam, jak tylko ją zobaczyłam :)
    wyglądasz super !
    gratuluję sukienki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna :) i świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tworzysz naprawdę przepiękne rzeczy! Sukienka fantastyczna, bardzo mi się podoba i wyglądasz w niej obłędnie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest nieziemska! jestem fanką Pani Stylu! To są nietuzinkowe rzeczy, pełne kreatywności ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie chyba obrosnę w piórka od tych przemiłych słów ;) , a tak na serio to takie komentarze tylko dają mi kopa do dalszej pracy kiedy przychodzą chwile zwątpienia :)

    OdpowiedzUsuń