Strony

piątek, 7 listopada 2014

Spódnica z pianki neoprenowej.

Spódnica z pianki neoprenowej marzyła mi się bardzo długo...
 W mojej miejscowości ( Kielce) jak pytałam w sklepie o taki materiał to Panie robiły wielkie oczy, a mi już pewnym momencie nie chciało tłumaczyć się co jak i dlaczego.
W poszukiwaniach materiału natknęłam się na fajną grupę szyciowy bazarek (oczywiście na fb) . Polecam Wszystkim którzy mają zalegające materiały lub akcesoria krawieckie. Można tam sprzedawać jaki i kupować. Ja postanowiłam zapytać uprzejme Panie czy nie mają w swoich zbiorach właśnie pianki neoprenowej. Komentarze posypały się, ale w większości polecały dzianinę nurek. Już niestety miałam czarne myśli....aż tu odezwała się moja wybawicielka. Wysłała mi zdjęcia a ja wprost nie mogłam uwierzyć to było TO czego szukałam tak długo!!!
Zamówiłam i czekałam z niecierpliwością :)

Spódnicę uszyłam na bazie koła. 
Z tyłu wszyłam kostkowy suwak, niestety kryty nie zdał egzaminu.
 
Jestem z niej super zadowolona. Uwielbiam ją!!!








16 komentarzy:

  1. Piękna! Czy można taką zamówić dla siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi


    1. Tak można zamówić. Zamówienia składamy tutaj gosiaorkisz@gmail.com
      Zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  2. Przepiękna spódnica! świetny blog - będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódnica! Taką piankę chyba ciężko dostać, widzę taką pierwszy raz. Za to stylizacja z tą bluzką rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka znaleziona dosłownie cudem, na fb jest szyciowy bazarek i właśnie tam szukałam.
      Fajnie że się podoba :)

      Usuń
  4. obserwuję http://modaoczamielizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zmienię zdanie o piance neoprenowej, bo świetnie się układa jako taka rozkloszowana spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piankę uwielbiam. Trzeba tylko trafić na fajną jakościowo. Ta na zdjęciach jest mega!!!

      Usuń
  6. Piękna ta spódnica. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna podoba mi sie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica odważna i świetna.Stoję przed dużym projektem z neoprenu i jestem bardzo ciekawa, jak ci się go szyło? Miałabyś dla mnie jakieś wskazówki?

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnica bardzo ładna, ale jak z jej użytkowaniem i czyszczeniem? czy materiał nie jest problematyczny?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszła naprawdę piękna. Zastanawiam się właśnie nad złożeniem zamówienia, ponieważ te sklepowe z tego co widzę mają bardzo niską jakość :(

    OdpowiedzUsuń